loading

De BeyenMeyer methode

Primaire tabs

01 september, 2016

De BeyenMeyer methode

'Data is slechts data totdat je het gebruikt om betekenisvolle, krachtige belevingen te creëren''

 

Wat doen we

Je klopt bij BeyenMeyer aan omdat je een idee, dienst of product hebt. Je wilt dat zoveel mogelijk mensen daar iets van vinden. En kunnen vinden. Liefst wil je dat ze iets gaan doen. Meestal is dat iets van je kopen. Vandaar dat motto.

 

Van data naar sales

Data is alleen big als je de juiste kennis en technologie hebt om de kansen erin te ontdekken. Daarom hebben wij het "menage-à-trois-model” ontwikkeld waarbij technologie, creatie en business-consultancy samenkomen. De één kan niet zonder de ander. Daardoor kunnen we de customer-journey in kaart brengen en optimaliseren. Waar nodig creëren we campagne-uitingen die  direct of indirect resulteren in sales. 

Leave a Comment

Share this Project

Say somethings!

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.